people can use the phrase «coffee break» to denote any break from work in any arena.

februar 9, 2010

gif maker

Finn frem paprika, rømme og krydder.
Spis litt.
Kjed deg litt.
Surf litt.
Klapp en monstervalp.
Spist litt mer paprika.
Dokumenter det hele med en webcam-animasjon.

This is what a perfect break from school work looks like. Now; back to work!

15 kommentar to “people can use the phrase «coffee break» to denote any break from work in any arena.”

  1. Linn said

    Hvordan lager man slike?! :D

  2. Solveig said

    Så kult:D Er det GIF fil du har brukt?

  3. Drea said

    Hihi, jeg liker Mira-gif! :D

  4. Herregud, du har verdens fineste hår!

  5. Sofie said

    litt teit spørsmål, men: tupperer du håret? eller er det naturlig? Det er så utrolig fint! :)

  6. Jorunn said

    Jeg bytter ut paprika med gulrøtter… nam, nam…

  7. martine said

    Du er så søt! :)

  8. June said

    Aaw, søt gif! Søt Mira! :D Også har du så fint håår, skulle ønske jeg fikk mitt så stort. Eller, det går vel ann, men jeg har ikke tålmodighet til det. :P

Legg igjen en kommentar

