typically, schoolwork is done in class, during the time period allotted by the instructor.

februar 9, 2010

Jeg har egentlig lyst til å rive håret av hodet, egentlig lyst til å sparke i veggen, egentlig lyst til å gi opp, løpe hjem og begrave meg under fire dyner og fem tepper. Men jeg gjør det jo ikke. Jeg gjør det ikke fordi jeg er tjueto år gammel, fordi jeg har ansvar og ingen kommer til å ordne opp etter meg.
Ja. Det er siste dag før presentasjon av vårt reklameprosjekt og jeg tror ikke jeg kommer til å få sove et sekund i natt, alt som er i orden er plutselig ikke i orden lenger, tekst og bilder og slagord og marger flyter inn i hverandre og blir til en reklamelapskaus. Send meg en tanke?

It’s the last day before we’re supposed to be done with our project and I’m frustrated, that’s about all I have to say today.

12 kommentar to “typically, schoolwork is done in class, during the time period allotted by the instructor.”

  1. Pernille said

    Jeg sender en klem :)

  2. Cecilie said

    Jeg sender både smil og klem =) Husk å puste, gjøre noe helt annet for å koble helt av. Se en episode av en morsom serie, les et blad før du ser over en siste gang.

  3. Hanne said

    Bildet var iallfall kjempefint!

    Lykke til med presentasjonen :) Tror nok det går kjempefint, for du er utrolig flink! Pust og slapp av, og tenk at dette klarer du! Og tenk så deilig når det er over :) Lykke til!

  4. Jorunn said

    Uffda, men er sikker på at det ordner seg…
    Sender masse gode tanker!

  5. Monajenten said

    *tanke tanke*
    Tror det blir bra jeg, Mira:-) Du er dyktig!

  6. Mamma said

    mammatankene bombaderer deg. beina høyt og ikke mer jobbing nå:)

Legg igjen en kommentar