most bleaches are hazardous if ingested or inhaled, and should be used with care.

februar 12, 2010

Med blekemiddel i etterveksten sitter jeg her og gleder meg til nybleket hår med store krøller samtidig som jeg gruer meg litt til å starte det store pakkeprosjektet. For i kveld setter jeg, min kjære og monstervalpen oss på toget hvor vi skal sitte i fjorten timer før vi går av på togstasjonen i Kristiansand. Det er månedsvis siden jeg har vært hjemme, hjemme hos mamma som siden sist har flyttet fra huset jeg tilbrakte tenårene mine i til en litt mindre leilighet i byen jeg bodde i til jeg ble fjorten år gammel. Sommerfuglene er til stede, definitivt.

I’m looking at these pictures while having bleach in my roots, I’m ready for new and fresh hair with no more dark roots. In eight hours I’m leaving Bergen to go home to my family for a whole week, it’s been months since I’ve been home and so much have happened since then. The butterflies are present for sure. Source: MinMote.

4 kommentar to “most bleaches are hazardous if ingested or inhaled, and should be used with care.”

  1. Christina said

    Hei Mira!
    hvilken hjemmebleking er det du bruker? Jeg går alltid til lærling for å ta etterveksten, men synes det har blitt litt dyrt i det siste, så vurderer å prøve meg på hjemmebleking. :)

    • mirajakobsen said

      Jeg bruker Depend blekemiddel, den som er 2-6 nyanser. Lar det sitte i 45 minutter og det blir helt lyst :)

  2. Monajenten said

    Alltid gøy å få vekk etterveksten, man føler seg så mye freshere med en gang:-)

Legg igjen en kommentar

