the cubs of brown bears will typically stay with the mother for two full seasons.

februar 12, 2010

Det er fint å kunne dra fra noe som er bra og vite at det er der når man kommer tilbake igjen, vi drar bort i seks dager og i mellomtiden blir leiligheten femten grader kaldere, men bortsett fra det er det ingenting som forandrer seg. Ja, jeg er glad i vårt nye krypinn, mitt nye kjøkken og skjeve bad. Jeg er glad i den merkelige liftgardinen i alle regnbuens farger som minner meg om 70-tallet og slengbukser og jeg er glad i hyllene som er så høyt oppe at jeg skader meg på vei opp til dem (jeg har fortsatt vondt hver gang jeg beveger meg, au).

gif maker

Og her vi, bjørnungen og jeg, jeg med nybleket hår og hun med sin late holdning, vi venter på at tiden er inne til at vi kan tusle til toget og tilbringe natten i sittende stilling, helt til vi kommer frem til det glade Sørland som melder snø i flere dager. God tur til oss, sees i morgen, blogges fra min mammas kjøkken og ikke lenger mitt.

I can finally say that even though I leave for six days now, I’m still going to look forward to get back to this, back to the striped curtain in our bedroom that looks like it could play in a movie from the 70’s and back to our lime green livingroom. Right now Karl, the monster puppy (she looks like a bear, doesn’t she?) and I are waiting to leave the house, ready for fourteen hours on the train. See you tomorrow!

8 kommentar to “the cubs of brown bears will typically stay with the mother for two full seasons.”

  1. Monajenten said

    God tur søta, kos dere masse:-)
    Håper presentasjonen gikk bra forresten!

  2. Hanne said

    God tur! Søte bilder av deg og monstervalpen! :)

  3. God tur! Så nydelig hunden din er, Mira :D

  4. Martine A said

    Åh, klarte å klikke meg tilfeldig inn på bloggen din og det første som falt meg var: du hadde utroolig vakkert hår! :)

    Likte bedre fargen du hadde her: http://static.devote.se/gallery/big/20090722/e08c7037ce02a95164b537fdcfa24608.jpg

    men fortsatt.. utrolig vakkert! Misunner deg big time :)

  5. Jorunn said

    Haha… Sjekk den hunden slapper av.. ;)

    God tur.. Kos deg masse i helgen

  6. Dere er så supersøte!

  7. sandra said

    Jag är så himla nyfiken, vad är monsterhunden för ras? :)

Legg igjen en kommentar

