anything over 3.5 inches is considered a high heel.

februar 14, 2010

Jeg falt for disse Rodarte-inspirerte skoene og adopterte det siste paret i min størrelse i hele Bergen sist torsdag, så i dag har de fått lov til å bære meg sammen med hvit skjorte fra H&M sin herreavdeling og svart cardigan.

bloglovin

Wearing my new platform shoes from Din Sko, cardigan and shirt from H&M.

26 kommentar to “anything over 3.5 inches is considered a high heel.”

  1. Henriette said

    Du er så nydelig! Hvordan holder du deg så slank? :)

  2. Anna Margrete said

    Du kler deg så utrolig bra. Og de skoene er til å dø av ! :D

    http://www.annamargrete.wordpress.com

  3. marianne said

    de var skikkelig fine :)

  4. Jeg elsker skoene dine!

  5. Magnhild said

    maa bare si at du har en ufattelig bra stil! Keep up the good work!

  6. ammalíe said

    HVA? SIST TORSDAG? HELDIG! Jeg leita gjennom hele Bergen for to uker siden etter størrelse 36, men fikk streng beskjed om at de var utsolgt for den størrelsen i hele Bergen, og nesten hele Norge.

    ah, hater deg nesten litt. Bare nesten, though.

  7. Drea said

    Superfint! Du ser alltid bra ut, du. :)

  8. Lene said

    Utrolig pene sko! Om jeg bare klarte å gå på sånne hæler selv! Hadde dog kanskje blitt litt vel høy da…

    Fallt foresten plutselig over noen bilder av deg på denne siden
    http://dirtylittlestylewhore.tumblr.com/
    Det er visst flere som liker stilen din :)

  9. jennifar said

    You are soooo skinny……….i wish you would put on more meat. You look like you will break.

  10. Monajenten said

    Nydelig Mira! De skoene var helt rå, og du er like vakker som alltid!

  11. ayuu said

    Mira! ur shoes are absolutely fab :]]
    and i love ur hair,so white ;D

  12. Lee said

    this is such a cute outfit, you look like a doll.
    yet your shoes are sooo fierce, I love them.

    Theory of a fashion victim
    xoxo

  13. mari said

    kjempe fine bilder – og antrekk :)

  14. lyvine said

    I just found my way on to this blog from lookbook, LOVE the outfit especially your hair and of course your shoes! :-O

  15. ååh jeg har så lyst på dem selv,men jeg er så høy fra før av xD.. eller høy å høy. synes jeg selv er høy. ååh skulle ønske jeg var lav :(

  16. Sophia said

    Hej hej! Är från sverige men jag hoppas att du förstår vad jag skriver :) Ville bara säga att jag tycker att du har jätte fin klädstil och att ditt hår är underbart! :) Såg att någon hade skrivit att du var smal och att den ville att du skulle lägga på dig mer kilon, men jag tycker inte att du ska lyssna på dom med negativa kommentarer. Så länge du trivs så är ju det bra! :) Ha det!

  17. Marit said

    Så flotte klær :-)

Legg igjen en kommentar

