the quality or state of resembling; likeness; similitude; similarity.

februar 14, 2010

Jeg er hjemme. Nei, ikke hjemme, for jeg har aldri vært her før. Men jeg er på det stedet som min mamma, min stefar og min lillesøster har flyttet til fremfor å bo der jeg bodde de siste fem årene før jeg flyttet hjemmenfra og ble stor, voksen og samboer. De har byttet et hus inn i en leilighet, de har byttet tregulv inn i parkett, de har byttet tre etasjer inn i en, de har snudd livet opp ned og jeg kommer her for å se resultatet. Og resultatet er fint. Selvsagt.

Smil. Smil fordi det tok fjorten timer med tog for å komme hit, smil fordi jeg er fremme og slipper å se de grå liksom-fleece-pleddene til NSB på i alle fall seks dager.

Jeg og lillesøster, vi har børstet monstervalpen, leid film, spist smågodt og alt som hører med når man er lillesøster og storesøster. Ligner vi?

I’m home. Maybe not home as I’ve never been here before, but at least with my family in their new apartment. This is my little sister and I, any resemblance?

12 kommentar to “the quality or state of resembling; likeness; similitude; similarity.”

  1. Linn said

    Koslige bilder :)

  2. Fjortis said

    Ja, dere er veldig like! Hadde sikkert vært mer tydelig om dere hadde hatt samme farge på håret, men ser tydelige like trekk! :)

  3. Mariann said

    Ja, dere ligner:)

  4. Monajenten said

    Ja jeg syns dere ligner, spesielt på haken:) Var hun ikke blond for litt siden?

  5. ingvild said

    dere har lik munn og like øyne:)

  6. Ingrid said

    Dere ligner litt, ja! Sikkert koselig å være «hjemme» igjen da:)

  7. Menel said

    Hey Mira , :)

    nice pictures, you look very similar for me !

  8. Dere lignet veldig i ansiktet, men hårsveisene deres var jo helt ulike, så det minsker jo likheten mye ;) Men søte var dere begge to! :D

  9. lett å se likheten mellom dere da :) fine begge to! :*

Legg igjen en kommentar

