oversize; excessively large.

februar 16, 2010

Byen er på vei til å snø igjen, veien er fylt av brøytemannskap og jeg har tatt på meg den varmeste genseren jeg fant i kofferten, stjelt skjerfet til Karl og dratt håret tilbake i en halveis rotete hestehale.

Today; oversized vintage sweater, scarf from H&M.

23 kommentar to “oversize; excessively large.”

  1. Linn said

    Det var et fint antrekk, Mira :)

  2. Aina said

    Du har en herlig blogg. Har sett gjennom hele mens jeg har sittet på jobb. Du skriver utrolig fint og veldig søtt ! Elsker bildene

  3. Cathrine said

    oh, det så ut som en veldig herlig genser!

  4. Caroline said

    Det er præcis den trøje jeg står og mangler :O rigtig fiin ! :)

  5. Monajenten said

    Nydelige deg, du kler virkelig alt du!

  6. Hanne said

    Kjempefint! Du er så søt og nydelig :)

  7. Annette B. said

    Nydelig blogg du har =)

  8. Magnhild said

    kjempefine bilder! Hva gjoer du for og faa saa mye volum i haaret? tupperer du?

  9. Marit said

    Hei! Fin blogg du har. Jeg bare elsker den genseren. Hvor har du fått tak i den?

  10. kuraikyo said

    awwwh. du er vakker :*

  11. clarasmiles said

    I love your style and your blog,I followed you since you had your blog on Devote.se
    you are amazing!!!

    kisses

Legg igjen en kommentar

