soon after ring doughnuts became popular, doughnut sellers began to see the opportunity to market «holes» as if they were the portions cut out to make the ring.

februar 19, 2010

Svart kaffe, søte bakevarer, fin mamma, en fredagslunsj fem timer før jeg tar med meg kofferten og valpen på toget, hjem til leiligheten, hjem til grønne vegger og Bergens-hverdag. Jeg sier jeg aller helst vil bli, lukke ørene for plikter og ansvar, se toget forsvinne inn tunnelen uten meg på, innta mammas gjesterom litt til.
Men nei.

Pictures from today’s lunch with my mom. All I want to do now is to stay here longer, I wish I wasn’t leaving in five hours.

7 kommentar to “soon after ring doughnuts became popular, doughnut sellers began to see the opportunity to market «holes» as if they were the portions cut out to make the ring.”

  1. Anna Margrete said

    Nå fikk jeg lyst på noe godt… Huff.

    http://www.annamargrete.wordpress.com

  2. Drea said

    Jeg har bare en ting å si; NAM! Godt jeg skal lage fastelavensboller i morgen, ei helg forsinka. :)

  3. Ann Helen said

    Kvardagen er litt fin av og til òg da! :)

  4. Charlotte said

    Du tar utrolig fine bilder!

  5. Oda said

    Skjønner tankegangen din. Men er likevel skikkelig sjalu på deg, jeg kunne flott tenkt meg å bo i Bergen. Har bare tre år til å vente :)

Legg igjen en kommentar

