inspiration of the day.

februar 23, 2010

Jeg er ikke obsessed. Jo. Nei. Muligens litt. Men hjelp, de er jo så vakre!

Lette stoffer, sotete øyne og det halvveis-kaos-håret Olsen-tvillingene kler bedre enn noen andre.

I’m not obsessed. Or maybe I am. Anyway, a few new photos of the twins, love the light fabric, dark eye make up and that messy Olsen-hair. Source: tFS.

5 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Monajenten said

    Nydelige<3 Hvis det går an å bli forelsket i utseendet til noen andre, så er jeg jammen meg det her!

  2. L said

    herlige bilder :-) ble så glad da jeg så mary-kate intervjuet på livesendingen til Burberry Prorsum i dag, hun så jo stunning ut!

  3. Ingrid said

    Enig, de er kjempepene! Gud, hvor jeg ønsker jeg hadde håret deres.
    Husker bestevenninnen min og jeg drev og perfeksjonerte evnen til å se forskjell på dem. Før de farget håret da, og gjorde det lettere :P

  4. Potato said

    I don’t blame you, de er nydelige!

Legg igjen en kommentar

