birth order is often believed to have a profound and lasting effect on psychological development.

februar 26, 2010

Lillesøster og jeg for akkurat to uker siden, det var et år siden sist vi så hverandre, hun hadde blitt høyere og jeg hadde blitt lysere, og nå sitter hun snart på flyet for å besøke meg i seks dager og tolv timer. Jeg har ryddet, vasket, jeg har kjøpt ti sekker ved så hun ikke skal fryse, monstervalpen har dyppet skjegget i iskrem og halen i grønnmaling, alt for at alt skal være best mulig når hun drar sin store, røde koffert over dørstokken.

In a few hours my little sister will be on a plane on her way to Bergen to stay with me and the monster puppy for six days and twelve hours.

8 kommentar to “birth order is often believed to have a profound and lasting effect on psychological development.”

  1. Thea said

    Så koselig! Alltid greit å være med søsteren sin engang iblant:)
    Jeg har tenkt til å kjøpe meg et speilrefleks kamera, og det står egentelig mellom Nikon D5000 og Canon EOS rebel Xsi. Foreldrene mine har Canon kameraet og jeg syntes det er kjempebra, men jeg har også litt lyst til å prøve noe nytt! Jeg lurte på hvilket kamera du har? Og om du har noen tips til meg ?:D

  2. Mormor said

    Fine bilder av godjentene mine-Håper dere får noen fine dager sammen,

  3. Mormor said

    Fine bilder.Kos dere Klem mormor

  4. Monajenten said

    Kos deg masse med lillesøster på besøk! :-)

  5. Så koselig! Kos dere :)

  6. Maja said

    Hei, hei!
    Jeg driver litt bloggtipsing. Så jeg lurte på om jeg kunne få anbefale deg på min blogg? :)

  7. Sne said

    Dere ligner! (det hører du sikkert ofte). :)

Legg igjen en kommentar

