frozen yogurt was introduced in the 1970s as a healthier alternative to ice cream but consumers complained about the tart taste and yogurt-like consistency.

februar 26, 2010

Kanskje er det snøen som faller tyngre og tyngre mot bakken som gjør det, de sinte bergenserne som roper til hverandre over igjengrodde biltak, de store jakkene som drukner kroppen i dun og fuskepels. Kanskje er det vinteren som klamrer seg fast til himmelen som gjør at jeg sitter her, i en sofa i en leilighet i kalde Bergen, og spiser yoghurtis med karamell og nøtter, den beste iskremen jeg har spist på veldig veldig lenge som ikke engang inneholder fløte. Kanskje jeg rett og slett savner sommeren så mye at cellene mine får iskrem-behov. Hva er din favoritt-iskrem?

Maybe my body is longing for summer, because right now my favorite thing in the world is frozen yoghurt with caramel and nuts. What’s your favorite?

4 kommentar to “frozen yogurt was introduced in the 1970s as a healthier alternative to ice cream but consumers complained about the tart taste and yogurt-like consistency.”

  1. Kristine said

    Jeg synes ikke isen der er så god, men den med belgisk sjokolade er virkelig en drøm!

  2. Bolle said

    Er ikke så glad i iskrem:p men den beste er melkesjokoladeis med browniesbiter i! NAM!

  3. Kamilla K said

    Dream-is er fantastisk. Min favoritt er den med brownies og karamell.

  4. marianne said

    namnamnam :) karamellis er best, gjerne med masse sjokoladesaus … eller en deilig sorbét i solsteken :D

Legg igjen en kommentar

