hectic; haracterized by intense activity, confusion, or haste.

mars 3, 2010

Et testbilde av lillesøster fra mandagens fotografering.

Jeg har dyppet hodet i fotograferingstrommelen, dyppet hodet og kommer ikke opp igjen, går til undervisning, fotograferer, reserverer tid i studio, blitzer, lamper, etterbehandling. Aldri ferdig, aldri fornøyd, jeg har dyppet hodet i fotograferingstrommelen og jeg har leamus i øyet på tredje døgnet (de sier det kommer av stress). Samtidig har jeg lillesøster på besøk, i morgen er sjette og siste dag, jeg forsøker å løsrive meg fra arbeidet, se filmer som har kommet i posten, spise sjokolade og lakkere neglene røde. Men bare litt, litt løsriving til jeg er tilbake i arbeidsmodus, lukker, blender og rekvisitter. Planlegging, inspirasjon, tidskjemaer, fremdriftsplaner. Er det flere der ute som begraver seg i arbeid og ikke ser himmelen lenger?

These last few days have been so hectic, I’m sorry for the lack of updates, but I barely get quality time with my little sister and she’s leaving in one day. More workaholics out there?

3 kommentar to “hectic; haracterized by intense activity, confusion, or haste.”

  1. Nydelig bilde og det er lett å se at dere er søstre :)

  2. Drea said

    Nydelig bilde. Dere har akkurat samme munn! Altså – ikke AKKURAT samme, men ja. Pene jenter! :)

    Jeg har nettopp tatt et par-tre dager UTEN (mye) jobb og stress, men nå er det fullt kjør igjen. Hvordan skal jeg rekke alt!? :b

  3. Mari said

    Jepp, har det med å grave meg ned i arbeid, eg og. Fordi eg må, og fordi det å ikkje gjere skulearbeid gjer meg meir stressa enn å faktisk gjere det. Men no er eg heldigvis i ferd med å grave meg ut. Satsar på at du snart gjer det, også!

    Veldig fint bilete! :)

Legg igjen en kommentar

