february.

mars 4, 2010

For hver måned som flyter av gårde, for hver oppsummering av alt som har funnet sted, jeg sier «måneden har gått så fort!» og kanskje bør jeg snart legge vekk akkurat de ordene og akseptere at en måned bare består av maksimum trettien dager og de dagene venter ikke på noen.

Februar startet med en Bugg-skuffelse, ikke samme smak, ikke samme konsistens. Fy Bugg.

Husmoren i meg dukket opp etter å ha bodd to uker i ny leilighet.

Jeg liker å tro at februar er måneden jeg ble bedre på kjøkkenet.

Jeg begynte å poste litt antrekk igjen, et her, et der.

Halvveis ut i februar dro jeg hjem til Sørlandet, til min mamma..

.. og lillesøster..

.. og de kjære mammalappene.

Hjemme i Bergen igjen lå det Valentines-gaver i posten..

.. selv om vi var enige om at Valentines ikke skulle feires.

Det ble tid til litt oppussing.

Skolearbeidet begynte for fullt, slukte meg hel.

Og da er det fint å fortsatt ha en monstervalp å komme hjem til.

Helt til slutt takket vi februar for besøket og fylte leiligheten opp med mennesker vi er glad i.

I got to stop saying that time passes so quickly, but it really does.. Here’s my February!

10 kommentar to “february.”

  1. Sissel said

    Ser ut som du har hatt en fin mnd. Elsker sånne bildeoppsummeringer, og dine bilder er bare RÅ!

  2. Jorunn said

    Koselig, koselig, koselig!!!

  3. Drea said

    Så fin oppsummering! :) Fiiiint!

  4. Linn said

    Ahhh! BUGG <3

  5. Lady Netta said

    Det ser ut som en veldig koselige måned :D Bortsett fra Buggen da…

  6. Vutarie said

    så ut som en fin måned :D og uh, nå fikk jeg lyst på pizza!

  7. Jeg er også veldig skuffa over bugg!
    Den er ikke det samme i det hele tatt. Juks! ;)

  8. Ingri said

    I hvilke butikk kjøpte du bugg, og hvor? :)

    • mirajakobsen said

      Jeg kjøpte dem på Kiwi i Lillesand, er nok å finne ganske mange steder nå :) Men anbefale dem gjør jeg ikke, hverken konsistens, utseende, smak eller innhold var det samme som de Bugg som engang var!

Legg igjen en kommentar

