inspiration of the day.

mars 8, 2010

Igjen, ja jeg vet, fy fy Mira, vi har sett nok nå. Men det har ikke jeg og gir dere Mary-Kate igjen, Mary-Kate med sine solbriller, Mary-Kate med sine svarte klær.

Mandag og jeg ser ut på en uke uten så veldig mye undervisning, men likevel fulle dager med jobbing, i løpet av uken skal jeg være modell fire ganger, det kan hende jeg gaper over litt for mye. Oh well, jeg skal i alle fall bli sminket, dollet, hårspray og kroppsmaling, marionetter og krig, og en liten bit av meg drømmer om helg allerede før uken har startet skikkelig, er det flere av dere som gjør det?

I give you Mary-Kate again, Mary-Kate in her black sunglasses, Mary-Kate in her black clothes. I never get tired even though you might. Before this week is over I’m going to be modeling four times (!) and yes, I’m already looking forward to the weekend, how about you? Source: tFS.

7 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Hilde said

    Mary Kate er legendarisk allerede.

  2. Ikke ukjen at jeg ønsker meg helg allerede, nei.
    Jeg liker stilen til MK av og til, men har aldri helt latt meg rive med.

  3. Thea M. said

    Enig med Hilde… Hun er over alt… :)

  4. Albertine said

    Hvem elsker ikke MK?! :-D

  5. muffintoppp said

    What sunglasses are those in the first pic? id please?

Legg igjen en kommentar

