some sequins are made with facets to increase their reflective ability.

mars 8, 2010

Litt fra i dag, jeg har vært havfrue eller fisk eller solstråle eller bare noe med lyserosa paljetter strødd over brystet og stort hår med blomster i, jeg børstet og børstet og fikk til slutt ut all hårsprayen, alle flokene. Jeg gleder meg til å se resultatet, til presentasjonen neste uke, det er nesten så jeg har glemt at jeg også skal presentere fire portretter.

Og bortsett fra det så er fingrene mine kalde, nesen min kald, jeg gjemmer meg under ullteppet, venter og venter på at ytterdøren åpnes, nøklene klirrer, til monstervalpen løper mot døren med et bjeff hun har halvveis gjemt i halsen, til han kommer inn døren og holder hendene over nesen min, varmer meg opp, senker pulsen min, bløtlegger hjertet mitt. Hverdagssavn.

A sneakpeek from today’s photoshoot, I look forward to see all the pictures next week, I almost forget that I’m supposed to bring four portraits myself.

7 kommentar to “some sequins are made with facets to increase their reflective ability.”

  1. Thea said

    Åh, gleder meg til å se resultatet! Det blir helt sikkert nydelig

  2. Thea Marie said

    Thea 2 sier: (hehe)
    Den lille sniktitten ser virkelig bra ut, dette er jo nødt til å bli bra! Kan jeg spørre om det er det «magasinet» du skal være med i, det til Hjartesmil? Eller er det bare et annet oppdrag?

  3. Drea said

    Ojoj, det ser spennende ut! Ble sikkert fine bilder. :)

  4. Mira said

    hei, så tilfeldigvis dette bildet, er ikke det deg?:) lignet på kjolen og håret iallefall!

    http://weheartit.com/entry/1642598

  5. Guro (: said

    Aww, nydelig sneakpeak..! (: hihi..

Legg igjen en kommentar

