in ancient times, dolls were used as representations of a deity, and played a central role in religious ceremonies and rituals.

mars 11, 2010

Lillesøster Eline, februar 09.

Myke puter og te i kopper (ikke plastbegre), durende tvskjerm og salat på tallerken (ikke matboks), jeg ønsker, trenger, behøver fri. Pause. Jeg trenger å være hjemme mer enn tre våkne timer i døgnet, hvor mange dager er det til påske? Hvordan vil det ta seg ut å bare sette på pauseknappen og slippe ned skuldrene?

I dag skal jeg være marionette, i dag skal jeg ha på meg kjole med tyllskjørt, i dag skal jeg ha ansiktsmaling og puttes i en stor flytteeske. Flytteesken skal sendes til Stockholm, Afrika eller USA, alt ettersom hva som er billigst, eventuelt skal jeg bare fotograferes sittende i den mens jeg fantaserer om ferie, avslappning og søvn.

I need a vacation. Right now. But no, I’m off to a photo shoot instead, with some of my lovely class mates.

8 kommentar to “in ancient times, dolls were used as representations of a deity, and played a central role in religious ceremonies and rituals.”

  1. Ann Helen said

    That’s so lovely!

  2. Hilde said

    Så fin du er! Kos deg :)

  3. Åh hallo jeg vil også ha pause nå.. Men det er jo i det minste fint at det man er opptatt med er noe man liker litt :)

  4. martine said

    Du er en fin marionette! Men synes litt synd i deg så travel som du er nå! Håper du finner tid til litt pauser innimellom :)

  5. alice said

    you have such a doll like face <3
    so pretty
    x

  6. Jeg vet ikke om jeg har sett det på bloggen din eller om jeg har drømt det hehe,men har du de Sam edelman zoe bootsene ?

  7. Thea Marie said

    Det er ikke lenge igjen til påske….. Vet ikke riktig selv, men bare et par uker……….. :)

Legg igjen en kommentar

