perhaps the most enduring sailing superstition is that it is unlucky to begin a voyage on a friday.

mars 13, 2010

Klumse-Mira krøp til slutt opp, eller ned, eller bortover, til Christina i går kveld.

Christina så ut som Robin, bare enda penere såklart.

Christina hadde ny leilighet å vise frem, så mye finere enn hun hadde forsøkt å innbille oss.

Og monstervalpen følte seg som hjemme, som hun alltid gjør.
Fredagskveld har blitt til lørdagskveld og etter å ha mislyktes i både baking og forsøk på å ta tak i skolearbeidet på ordentlig denne gangen så har jeg bestemt meg for at kvelden skal være Karl og min sin, pause, med litt vin eller hva vi kan finne skapene, et par fine sko på beina og litt mer maskara enn vanlig.

Karl, the monster puppy and I spent the evening at Christina’s yesterday, we got to see her new apartment which of course was much better than she made us believe and she looked like Robin. Now it’s Saturday and I’ve decided to spend the night with Karl, some wine and a bit more mascara than usual.

Én kommentar to “perhaps the most enduring sailing superstition is that it is unlucky to begin a voyage on a friday.”

  1. Thea Marie said

    Liker bildene dine, liker innleggene dine, jeg liker livet ditt slik det virker over tastaturet. Når du tar bilder blir jeg i en annen verden for noen sekunder. Nesten som yoga, bare at jeg sitter stille… Og ser… :)

Legg igjen en kommentar

