knee-high boots have existed in the fashion world since at least the 1950s.

mars 15, 2010

Sist uke forsvant snøen fra gatene i Bergen, en liten stund, noen timer med bar asfalt, jeg fant frem støvlettene jeg fikk i julegave og de passet bedre enn jeg husket.

Og surret skjerfet rundt halsen.

This Saturday I was able to put on these boots for the first time this year, I love them.

12 kommentar to “knee-high boots have existed in the fashion world since at least the 1950s.”

  1. Linn said

    Kjempefint antrekk, nok en gang =) Liker bare stilen din bedre og bedre. :)

  2. Mari said

    Fint antrekk, skumle (men stilige!) sko. Bar asfalt har visst blitt ein luksus her i Bergen, gler meg til våren…

  3. Victoria said

    Du kler det godt!

  4. clarasmiles said

    love your boots!!
    you are like a doll, lovely ;)

  5. Elin said

    Du kler stilen din VELDIG godt frøken :-) Og når jeg ser håret ditt, får jeg så lyst til å farve…

  6. solfrid said

    utrolig kule bilder!=)

  7. Jen said

    Åh, jeg spyr, hater det faktum at de skoene aldri fantes i min str. de gangene jeg var innom DinSko…sucks. De er så forbanna perfekte!

Legg igjen en kommentar

