plus sign, the sign «+» used to indicate a positive number.

mars 16, 2010

På en dag hvor det bare er to dager til presentasjon og bare to av fire fotografier er verdt å vise må man tenke på de fine tingene ved at det er tirsdag og man er den man er.

Jeg har rosa termokopp full av kaffe.
Håret er nyvasket, nykrøllet.
Om atten dager er det påske.
Jeg sov til halv ti.

Det er i alle fall fire ting, fire fine ting som konkurrerer med listen over mindre fine ting. Har du noe positivt å si om i dag?

I got coffee, my hair newly washed and curled, Easter is coming up, I slept to 9.30. Four nice things about this not-so-nice-day, what makes your day better?

4 kommentar to “plus sign, the sign «+» used to indicate a positive number.”

  1. Mari said

    Positiv ting, som kanskje ikkje høyres så positiv ut: det regnar. Og det er meldt regn resten av veka. Eg håpar regnet klarar å skylle vekk mesteparten av snøen, sånn at det kan bli vår!

  2. Jeg måka snø i en halvtime uten å kollapse etterpå. Jeg har bestilt en stråhatt og nattkjole på h&m. Jeg skal male en lampefot og en lysestake idag. Også venter jeg på at postmannen skal komme, venter på en pakke som er treeeig. Men med andre ord, jeg greier å gjøre litt idag, og føles fantastisk.

  3. Herregud, det har gått meg hus forbi at det er 9 dager til påske. Jeg vet fortsatt ikke hvilken familie som vil ha besøk av oss i ferien. Nå fikk jeg litt panikk, gitt! :D

Legg igjen en kommentar

