gummi bears are one of the only types of candy to have been turned into a television show.

mars 18, 2010

Jeg vet ikke helt hva det er meningen at man skal si når man forventer at det skal gå dårlig og så går det enda dårligere, når jeg sto der oppe lo jeg, kunne ikke noe annet, en surrealistisk følelse, «vi vet du kan bedre». Ja, jo, nei? Jeg håper jeg kan, et fantastisk fotografi hjelper ikke om tre ikke er det, jeg har meg selv i halsen og forsøker å skylle ned med Cola Zero, så langt to liter brun masse, jeg som skal til tannlegen på mandag.

Se, jeg kan smile også, i morgen blir bedre, jada, jada, jeg ser frem til å sove helt til jeg våkner av meg selv, og i helgen, i helgen skal skole dyttes så langt bort som mulig, jeg skal følge nattevakten Karl sin døgnrytme, forsøke meg på oppskriften jeg fant på hjemmelagde gummibjørner. Om noen har lyst til å gjøre meg i godt humør igjen er det bare å sette i gang og handle, fotobakgrunner og en blitspakke hadde vært helt okei, eventuelt bare et par nye sko.

There’s not much to say when your presentation turns out even worse than expected. Right now I look forward to weekend and lots of sleep.

8 kommentar to “gummi bears are one of the only types of candy to have been turned into a television show.”

  1. Anonym said

    Sov godt min kjære venn, det kommer alltid en ny dag. love

  2. Ann Helen said

    Hey – livet suger av og til, men du er iallefall fantastisk! :)

  3. Henriette said

    Hjemmelagde gummibjørner?? SPENNENDE :D

  4. Kine said

    Det går sikkert bedre neste gang! Gruer meg ihjel til neste skoleår, da studerer jeg foto selv.. I England, til og med! Uff.

    Et nytt par sko hjelper alltid på humøret, hva skal man med noe annet?:)

  5. Jorunn said

    Hjemmelagde gummibjørner… Jeg gleder meg til å se resultatet, satser på at vi får se det!

    Du får ha en god kommende helg ;)

  6. Drea said

    Nydelig, nydelig, nydelig bilde, Mira!

  7. Myldretid said

    uff, jeg vet hvordan det er med tilbakemeldinger som ikke går helt som man håper. men man lærer mye av det, og om en stund ser du tilbake på det, og har lært masse! ha en fantastisk helg!

Legg igjen en kommentar

