balenciaga-shoes for sale.

mars 21, 2010

I håp om at 36.5 var riktig størrelse for mine føtter (jeg forsøkte å ignorere at jeg heller mer mot størrelse 35, babyføtter har jeg) kjøpte jeg meg et par nye, hvite Balenciaga. Etter litt tid med de fantastiske skoene på beina innså jeg at de rett og slett er litt for store for meg, så nå, nå er verdens fineste sko til salgs. Størrelse 36.5 altså, helt nye, bare prøvd på litt, 1900 kroner.

Bittelitt oksidering på den ene knappen har skjedd på flyturen fra USA til Norge, men ingenting som ikke kan fjernes med kobberrens eller så. Kontakt meg på mira.h.jakobsen@gmail.com om du har et hjem til de vakreste skoene jeg vet om. (Frakt betales av kjøper, jeg blir nødt til å be om forhåndsbetaling og slikt, men gjerne gjennom trygge betalingsmåter som Payex eller Paypal).

I’m selling my new white/cream Balenciaga platforms, size 36.5. Too bad, but I realise they are a bit too big for me. New in box, contact me if you’re interested.

13 kommentar to “balenciaga-shoes for sale.”

  1. Cecilie said

    Å de er virkelig fine. Mon tro om min fot på str 37 kan gå ned en halv str? Skulle så gjerne gitt de nytt hjem , men det har seg slik at jeg må skaffe meg selv nytt hjem over påske – hvilket vil si dobbel husleie og minimalt med overskudd til nye, perfekte sko :(

  2. Helene said

    Herlige! Hadde det ikke vært for at jeg ikke har penger, eller balanse til å gå på så høye hæler, hadde jeg nok slått til.. De er jo rett og slett nydelige!

  3. Jorunn said

    Så dumt de ikke passet deg…
    Flotte, men lommeboken min sier strengt i fra at jeg bare kan drømme videre…

  4. Drea said

    De er så fine, så fine! Jeg har dessverre 40 i sko, så her er det ingen miniføtter akkurat. Mihi. Håper du får solgt de, lykke til! :D

  5. Guro (: said

    Aww, fine vell..! (: Likevel, litt for små for meg desverre.. Lykke til med salget..!

  6. Henriette said

    Jeg hadde nok ikke hadd sjans å presse meg ned i de skoene om jeg prøvde engang :(

  7. Aah,har like små føtter som deg :’)
    Er et slit egentlig!

Legg igjen en kommentar

