people often take a vacation during specific holiday observances.

mars 21, 2010

Fredag; svart kaffe ved kjøkkenbordet, kjæreste og fremtidsplaner, vi har det bra, videre på café, Christina og påspandert brusglass, jeg snakker om dødsstraff og kjærlighet og alt som betyr noe, hjem igjen til trengt ensomhet, jeg sover ikke før klokken er syv lørdags morgen og han er tilbake fra nattevakt.

Lørdag; ser verden først ved totiden, halsen pakkes inn i to skjerf, vondt vondt, chocolate-covered-oreo-cookies til frokost, tekstmelding; se film?, ja takk, Mariann er på døren og jeg koker te, klokken er tre om natten når hun går, jeg sover ikke før klokken er syv søndags morgen og han er tilbake fra nattevakt.

Søndag; kort søndagstur på tørr bakke, te og kaffe, salat og saltet rundstykke, the Dreamers ruller over skjermen, vi ønsker oss ferie, han og jeg, hvor som helst og når som helst, utlandet og små caféer, bestemmer oss for at vi skal kjøpe oss pass til sommeren.

Friday; coffee by the kitchen table, him and I, we’re making plans for the future, met up with Christina, back home again for some needed alonetime, didn’t sleep until he was back from his night shift.
Saturday; woke up at 2 pm, had chocolate covered oreo cookies for breakfast, ended up watching a movie with Mariann, tea and popcorn, didn’t sleep until he was back from his night shift.
Sunday; breakfast infront of the tv, the Dreamers was on, we’re dreaming about vacation, him and I, to see the world.

7 kommentar to “people often take a vacation during specific holiday observances.”

  1. Dahir said

    nydeligt liv dere lever ^^

  2. Monajenten said

    Så koselig innlegg. Skjønningene.

  3. Jorunn said

    Så herlig å lese… Jeg ser alt liksom for meg i en sånn liten kort film, med musikk og kjappe scener… ;)

  4. Ko said

    Kjekk fyr da! Fyldige lepper! Er det typen din?

  5. Pipp said

    Jeg liker skrivestilen din!

Legg igjen en kommentar

