those who sleep fewer than 7 hours per night are three times more likely to develop an infection when exposed to a rhinovirus.

mars 23, 2010

Meg og mitt kamera for to uker siden, ambivalent, vet vi kommer til å like hverandre igjen, meg og mitt kamera, bare ikke akkurat nå, jeg fantaserer om et Hasselblad, tenker det ville gjort ting bedre, totusen igjen på skatten er bare en litt for liten femtedel, vet vi kommer til å like hverandre igjen, meg og mitt kamera, snart snart..
..tilfeldige bilder, tilfeldige tanker, jeg har dynen trukket opp til haken, forkjølelsen har grepet meg og jeg har egentlig ikke tid, det brenner i brystet og jeg må innse at slaget er tapt for denne gang, 1-0 til bakteriene, au au.

Me and my camera a few weeks ago, we don’t like eachother much these days, my camera and I, but it will pass. Soon, I hope. Random pictures and random thoughts on a day spent in bed, the cold finally got to me.

3 kommentar to “those who sleep fewer than 7 hours per night are three times more likely to develop an infection when exposed to a rhinovirus.”

  1. Ann Helen said

    Fiinfint kamera! :D God bedring til deg, skjønne sak!

  2. martine said

    Uff! God bedring – håper du tar overtaket igjen! :D

  3. Guro (: said

    Ikke greit altså..! God bedring til deg..! (:

Legg igjen en kommentar

