in western culture, dresses are usually considered women’s and little girls’ clothing.

mars 24, 2010

1. Under dynen, uken går ekstra sakte når hodet er laget av bomull og leddene av sirup, presseetikk og fem artikler for Fanaposten, det går forbi meg i rekordfart og jeg gleder meg til påskeferie, påskeegg, påskehare, påskehvile.

2. Innimellom ser man noe man ikke klarer å glemme, stoff snitt detaljer, en kjole som gir kriblinger i magen og som alle skoene i skapet passer til. Og så ser han hvordan øynene mine stråler litt ekstra når jeg ser på den og sørger for at jeg får den. Hvis ikke det redder hvilken som helst sykedag så vet ikke jeg.

I just couldn’t forget this dress, it’s so.. me! I must be the luckiest girl in the world, because it’s on its way in the mail, thanks to Karl. Source: Nelly.

6 kommentar to “in western culture, dresses are usually considered women’s and little girls’ clothing.”

  1. Line said

    Åh den var nydelig. Du blir nok fin i den! Og jeg skal nok se litt på den selv. Kunne virkelig trengt en ny kjole! :)

  2. Monajenten said

    For en nydelig kjole! Og du kommer til å kle den kjempebra, du er skikkelig fin med kjoler med åpen rygg:-) Kan ikke gå med sånne jeg, for jeg må ha bh:-s

  3. Myldretid said

    Veldig fin kjole! Kjoler med åpen rygg er så fint:)

  4. Cecilie said

    Jeg er så nydelig, har snust på den selv – jeg er svak for ryggdetaljer =) Min kjole som jeg ventet på, ble borte under sending, så jeg må bestille en ny

  5. Cecilie said

    Den er så nydelig mente jeg :)

  6. Hanne said

    Nydelig kjole! Virkelig :)

Legg igjen en kommentar

