newer elements such as the easter bunny and easter egg hunts have become part of the holiday’s modern celebrations.

mars 26, 2010

Fra påsken 2009.

Påskeferie, ti dager undervisningsfri.

Jeg vil rusle i gatene til monstervalpen blir sliten.
Sove til jeg våkner, ligge under dynen enda lenger.
Se tvseriene jeg savner fra kroken i sofaen.
Begynne med skisseboken for frioppgaven, tenke, planlegge, gjøre det jeg har lyst til.
Vaske alt tøyet jeg har glemt av.
Og drikke kaffe, te, spise påskeegg.
Hva skal du i påsken?

Ten days of no school at all, finally, I would say. I’m ready for taking it slow, going for walks with the monster puppy and sleep until I wake up.. every morning. What are you doing for Easter?

6 kommentar to “newer elements such as the easter bunny and easter egg hunts have become part of the holiday’s modern celebrations.”

  1. Anna Margrete said

    På søndag reiser jeg til Finnmark på besøk til mamma og søskner:D God påske!

    http://www.annamargrete.wordpress.com

  2. MiaT said

    Jeg skal jobbe… har påskeferie om en uke.. i 3 dager.

  3. bente said

    Jeg skal gjøre omtrent det samme som du, bare minus hundelufting og pluss litt jobbing :) god påske!

  4. Tur med hunden, god mat, være sammen med lillesøster og forhåpentligvis ta masse bilder! :)

  5. Jeg skal jobbe og spise påskegodt! :) God påske!

  6. Marianne said

    Jeg skal på skitur langt oppi fjellheimen, i en fire fem dager, på ei hytte som ikke har dusj, tv eller internett! Haha, skjønner ikke hvorfor jeg vil utsette meg selv for noe sånt egentlig:P

Legg igjen en kommentar

