until the late 1980s desks remained a place for paperwork and business negotiation.

april 1, 2010

Påskeuken begynte med at jeg fikk meg arbeidsrom. Rommet med spisebord og fire stoler ble tryllet fra stue til arbeidsrom.

Mac, telefon, bilder og penner, teip og tastatur.

Blanke printeark, negativskanner, limstift og skolebøker.

Jeg har fått meg arbeidsrom og jeg føler jeg har sittet her siden da, puslet med mitt, fått inspirasjonen tilbake, monstervalpen har sovet under bordet i sengen sin og jeg trives.

Look at my new work space! A bit messy right now, but this is where I spend my days off so far.

6 kommentar to “until the late 1980s desks remained a place for paperwork and business negotiation.”

  1. bente said

    Gratulerer! :D eget arbeidsrom står øverst på min ønskeliste, det må være så herlig å kunne jobbe i ro og mak :)

  2. Så deilig med eget arbeidsrom! :)

  3. Tanja said

    det så koselig ut!

  4. Jorunn said

    Så kjekt for deg….
    Skikkelig fin arbeidsplass.

  5. J. said

    Er det «Make it or break it» du ser på? På macen altså

  6. Monajenten said

    Det er så utrolig deilig å få en arbeidsplass hvor man har alt man trenger:-) Jeg kjøpte meg arbeidsbord og A3+ fotoprinter for litt siden, og nå føler jeg liksom at jeg har «alt»:-) For en befrielse det er å kunne skrive ut tingene hjemme istedenfor å stå i printekø eller haste til trykkerier…..:-)

    Kos deg med arbeidsrommet ditt:-)

Legg igjen en kommentar

