laziness is a disinclination to activity or exertion despite having the ability to do so.

april 2, 2010

Oi, hva kan man si, vips er dagen over og jeg har ikke gjort noe annet produktivt, nyttig og fornuftig enn å kle putene med putevar og henge det rene tøyet opp på kleshengere. Jeg har derimot..

..holdt meg inne, utendørs er det ingenting annet enn tomme gater og tungt regn.

..inntatt fjorten ganger mer sukker enn anbefalt, myke karameller, sure stjerner, jordbærmarshmallows.

..slått av alle lys som ikke var av nødvendighet, trukket beina opp under meg, sett på House, Big Love, grått da det gikk dårlig og ledd da det gikk bra, lent hodet mot kjæresten som også hadde påskefridag i dag.

I havn’t done anything else today than just enjoying life with good and bad tv-series, too much candy and all the lights turned off.

2 kommentar to “laziness is a disinclination to activity or exertion despite having the ability to do so.”

  1. martine said

    Det er jo deilig med noen sånne unyttige dager innimellom! ;) Hørtes akkurat ut som min dag det der! :)

    ha en fortsatt fin påske Mira

  2. finfint.
    slike dager er digge innimellom.

Legg igjen en kommentar

