a man from australia attempted to sell new zealand on ebay at a starting price of $0.01.

april 5, 2010

Min store, evigvarende svakhet.
Dunk, kriblinger, man kan kjøpe seg til litt lykke av og til og det er akkurat det jeg skal gjøre nå. Men hvilke? Jeg har ikke trykket inn favoritt-søkeordene «platform shoes» i eBay-feltet på flere måneder, har ikke villet se på alt jeg ikke har kunnet sende hjem til postkassen min, bedre å lukke øynene og late som om sko ikke er annet enn noe man har på føttene for å beskytte seg for knuste ølflasker på gaten og irriterende sandkorn om sommeren. Så når jeg i dag fant ut at det er på tide å fylle på, kjøpe litt lykke, så ble jeg småstum og småforelsket i nesten alt som dukket opp, småforelsket i wedges i leopardmønster, Balenciaga-kopier fra Hong Kong, Burberry-inspirerte knytestøvletter.. åh.
Jeg vil ikke velge. Men man kan ikke få alt, hva tror dere jeg velger?

I’ve decided to give myself a tiny piece of happiness through buying a pair of shoes from eBay, but it’s so hard to choose, what do you think?

8 kommentar to “a man from australia attempted to sell new zealand on ebay at a starting price of $0.01.”

  1. Marit said

    Å, vet ikke om jeg hadde klart å velge! Ihvertfall ikke nå som det går mot vår og sommer, hehe..

  2. Malin said

    Jeg hadde definitivt valgt YSL-etterligningene, men har hørt at de ekte er vonde å gå i, så kopien kan vel ikke akkurat være så mye bedre. Personlig synes jeg at knockoffsene fra Bebe er finest når det kommer til Tribute-serien! :-)

  3. Jeg tror du velger Burberryene. De hadde vært perfekte til deg :)

  4. kinewt said

    Tror du velger Balenciaga-kopiene, hvis ikke du venter og kjøper de ekte :D

  5. Jeg synes du burde gå for et av de svarte parene til høyre. Kjempefine! :D

  6. alice said

    the lace ups! :)

  7. Marion said

    Elsker wedges’ene. Ville hatt dem i zebra (:

Legg igjen en kommentar

