holiday means any special day of rest or relaxation, as opposed to normal days off work or school.

april 6, 2010

Det er natt og jeg har registrert at klokken begynner å nærme seg fem, jeg tror det snart blir lyst ute. Jeg sitter oppe, de sender Survivors på svensk tv4, monstervalpen drømmer ved siden av meg, jeg har ikke lagt meg fordi jeg klamrer meg fast til påsken, klamrer meg fast til det å ha fri.

Jeg har ikke gjort alt jeg ville gjøre. Skisseboken er fortsatt tom. Er det flere der ute som kunne ønske at påsken bare varte bittelitt til?

I should be in bed now and I promise you that I’m on my way, I’m just trying to hold on to days without school and responsibility since I havn’t done half of the things I wanted to do the past week. Easter, stay a bit longer, please?

2 kommentar to “holiday means any special day of rest or relaxation, as opposed to normal days off work or school.”

  1. Caroline said

    Ja, jeg skulle også ønske at påsken hadde vært lenger akkurat nå. Gjerne to uker i stedet for en uke. Da kunne jeg ha slappet av og ikke gjort noe spesielt den første uken – akkurat som jeg gjorde – og så ta meg sammen og få gjort litt nyttigere ting den andre uke. Men sånn er det ikke. Så jeg sitter i stedet her og ser på BBC food og spiser det siste av påskegodtet mitt. Klokka fem om morgenen. Ganske kjedelig egentlig.

Legg igjen en kommentar

