march.

april 6, 2010

Mars er over og det gikk opp og ned og hit og dit den måneden også.

Mars begynte med besøk av lillesøster og fotografering i studio.

Andre mars betydde 4 år, 4 år i hans armer, 4 år med lykke.

Det kom nye utfordringer, aktfotografering, studioarbeid.

Helgene inneholdt litt vin.

Litt venner.

Litt kjærlighet.

Jeg ble sminket, belagt med paljetter, mars var måneden jeg var modell en trillion ganger.

Oi. OI. OI! Hvorfor er kortholderen tom? I løpet av det neste minuttene har jeg sluppet alt jeg har i hendene, leter febrilsk i alle lommer, hvorfor har denne jakken så mange lommer? Alt er endevendt, kortet er borte, telefonen ringer og jeg blir irritert, hvilket ukjent nummer er det som ringer meg nå, midt i alt mangler-kort-kaoset? Jeg begynner å løpe, tilbake veien jeg kom, klumse-Mira forbanner seg selv, alt som skinner på bakken er et mulig bankkort i sikte, damene på helsekosten ler mellom seg når bringebær-jenta løper inn igjen på leten etter et kort som selvfølgelig ikke ligger igjen der, frustrasjon, sinne, telefonen ringer igjen, hvem er det som absolutt skal ha tak i meg nå da, pliktjenta i meg trykker telefonen opp til øret, “ja?!”, “hei, jeg tror jeg kanskje har noe som er ditt?”.

Jeg klumset litt i mars. Som vanlig.

Jeg fant frem gamle ting i skapet.

Og nye.

Mars endte med påske, fri..

..og alt som hører med.

A summary of last month with all its ups, downs and memorable moments.

10 kommentar to “march.”

  1. karolinenatalia said

    Jeg elsker oppsummeringene dine, de er så koselige. Og du gjør deg veldig bra som modell : )

  2. Lene said

    Herre så lyst jeg har på de skoene dine! Desverre nektet kjæresten meg å kjøpe dem siden jeg da faktisk ble høyere enn ham :P
    Fine oppsumeringen

    • mirajakobsen said

      Jeg blir akkurat på høyde med min kjære med fjorten-femten centimeter på beina, praktisk å være mini :) Og takk!

  3. bente said

    Finfin oppsummering :) Det hadde vært gøy å se bildene hvor du var modell. Kanskje du får låne de litt så vi får se? ;)

  4. Helene said

    Koselig oppsummering!
    Jeg ble også veldig nysgjerrig på modellbildene :D

  5. Så utrolig fin blogg!
    Poetisk og vakker oppsummering :D

Legg igjen en kommentar

