white light is the effect of combining the visible colors of light in equal proportions.

april 8, 2010

En gang i påsken, jeg tror halvparten av genserne jeg har er oversized, ingenting er som en genser med lange ermer og et like langt skjerf rundt halsen.

I just can’t stop obsessing about oversized sweaters, they are my favorite. Wearing a vintage sweater from eBay and scarf from H&M.

20 kommentar to “white light is the effect of combining the visible colors of light in equal proportions.”

  1. Hilde said

    Like fin som alltid!

  2. Sunniva said

    Du er utrolig nydelig, og du har det fineste håret jeg har sett!
    Og ikke minst veldig flink til å ta bilder :)

  3. katrine said

    Hva er det du søker på når du finner alle de fine oversized genserne dine fra ebay? :)

    • mirajakobsen said

      Enten rett frem «oversized sweater», eller så søker jeg på «sweater» i vintage-delen av eBay og ser etter store størrelser, denne her er Large. Herre-gensere er gjerne større og man kan finne mye fint under «male» :)

  4. Jorunn said

    Jeg elsker slike gensre selv… Du er flott!

  5. Maria said

    Takk for hyggelig kommentar! Du har en heeelt nydelig blogg, utrolig glad jeg fant denne:)
    Skal absolutt bli en av mine «faste».

    Ha en fin helg:)

  6. anders said

    Du var NYDELIG :D

  7. Anonym said

    utrolig fete sko :)

  8. Line said

    Du minner meg litt om Taylor Momsen, noe som er et veldig kompliment! :)

  9. Anonym said

    satan du e tynn jente :o

Legg igjen en kommentar

