the use of dogs in search and rescue is a valuable component in responding to law enforcement requests for missing people.

april 9, 2010

I dag har hun hakkete pels fordi hun ikke vil stå stille når jeg tar frem saksen.

I dag henger hun seg fast i buksebeinet fordi jeg ikke gir henne pølse.
I går sørget hun for at jeg våknet da varmeovnen sluttet å fungere og gnistet blått og jeg hadde nok fortsatt å sove om hun ikke hadde bjeffet, tatt tak i meg med tennene, fortalt meg at her er det noe galt.
Verdens beste lille bråkebøtte.

Today she’s running around with the worst cut ever because she didn’t want to stand still while I tried to shed off a few pounds of fur, today she’s growling at me because she doesn’t get the sausage hiding in the fridge. Yesterday she made sure I woke up when the heater broke and went crazy, a little rescue dog is what she was. She’s the best little monster puppy in the world.

3 kommentar to “the use of dogs in search and rescue is a valuable component in responding to law enforcement requests for missing people.”

  1. SUNNIVA said

    Veldig fin blogg med fine bilder! : )

  2. Ingrid said

    Åh, så fin effekt på bildene! <3 har du redigert det til selv i photoshop eller er det et annet type program som har fikset det?
    Eller er det kanskje scannet analogt? :P

    Var så stilig, så måtte nesten bare mase litt ;)

Legg igjen en kommentar

