a café is an informal restaurant with full-service tables and counters and broad menu offerings over extended periods of the day.

april 10, 2010

I går var dagen for å gjøre en av hundretusen deloppgaver, de er nesten alle like, «fotografer fire mennesker i samme yrke».

Sjenert som jeg er sørget jeg for å gjøre oppgaven med to som er litt mindre sjenerte.

Vi fikk nei, ja, gjerne, til slutt hadde vi tolv velfungerende bilder og belønnet oss selv med kaffe i halvliters-krus.

Har du bakt dem selv? Oppskrift? Nei, dessverre, jeg bakte ikke bittelille-muffinsen selv, den smakte himmel og kan kjøpes i likeverdige og større versjoner hos Eat My Muffin i Bergen. Åh. Jeg smelter innvendig når jeg tenker på den lilla kremen.

Yesterday a couple of friends and I photographed people at work and after two hours of no, yes, I would love to, we treated ourselves with coffee and mini muffin at Eat my Muffin. Yum!

Legg igjen en kommentar

