although primarily concerned with providing a space to show works of visual art, art galleries are sometimes used to host other artistic activities, such as performance art.

april 10, 2010

Solen dekte Bergen i dag, jeg tok på meg solbriller, de største jeg fant.

Med solbriller på nesen og kamera på skulderen gikk jeg ti minutter til jeg kom til Mariann.

Mariann som jobber på galleri, som har 70-tallsbriller og Woodstock-veske.

Når man forlater galleriet bør man ta med seg et ord, jeg valgte dette ordet.

Så tok vi for oss enda en deloppgave, vi fotograferte fiskere på fiskertorget og grønnsaksdamer i fruktboden.
Nå har det blitt lørdag kveld og det er ingen flere plikter igjen, jeg og Karl sipper rødvin fra Ikea-glass og ønsker oss bil til sommeren.

Today I put my sunglasses on for the first time this year, picked up my camera and visited Mariann at her work. She works in an art gallery and when I left I had to choose one word to take with me, I choose «loneliness». After taking some photos needed to be taken I went home to Karl and some red wine, and right now I’m hoping there soon will come a car my way. It would be nice to have this summer, maybe?

Legg igjen en kommentar

