trench coats often have cuff straps on the raglan sleeves, shoulder straps and a belt.

april 11, 2010

Sol = varme = solbriller = ny trenchcoat.

Sun = heat = sunglasses = new trenchcoat.

12 kommentar to “trench coats often have cuff straps on the raglan sleeves, shoulder straps and a belt.”

  1. Anna Margrete said

    jeg elsker trenchcoater <3

    http://annamargrete.wordpress.com

  2. ingeborg said

    fine klær, kjempe fin og bra blogg ! : )

  3. Cecilie said

    Fine bilder av deg, kjenner jeg skulle bodd i bergen akkurat nå =)

  4. Linn said

    Fint antrekk, er det leopardmønster inni jakken? Hvor er den fra? :)

    sv: Takk Mira =)

  5. Chezzie said

    Jeg elsker bloggen din! Du har herved en ny stalker. Må bare si du har utrolig fint hår i tilleg, og nydelige bilder.

  6. Anonym said

    jeg vet ikke hvorfor, men jeg ble veldig irritert over bloggen din. Og deg

Legg igjen en kommentar

