in 1962, nasa began to use hasselblad cameras on space flights.

april 12, 2010

Scan fra negativ, tatt en gang i 2008.

Det er mandag kveld og jeg kan skrive mye om lykke, jeg kan skrive mye om det fordi det er det det er finest å skrive om, det som gir mest tilbake. Som når man en mandags kveld føler det meste faller på plass når man bestiller et Hasselblad, man legger det ikke lenger i handlekurven for å tenke hva skjer om jeg trykker på «kjøp» nå, hva skjer om jeg taster inn adressen min, hva skjer om jeg dirigerer dette kameraet hjem til min postkasse, nei man legger det ikke lenger i handlekurven for å tenke hva hvis om, man legger det i handlekurven fordi man er klar for å kjøpe og man gjør det. Man kjøper seg et Hasselblad. Som om det var det mest naturlige man kunne gjøre. Bare kjøper det. Og så er det bare å vente. I 5 til 14 dager. (Jeg skriker og hyler og jubler inni meg, det er bare litt vanskelig å uttrykke skriftlig, det er ikke nødvendig å prøve engang, det finnes ikke nok utropstegn og smilefjes vet dere). (Takk Karl).

I just ordered a Hasselblad. Still can’t believe it.

8 kommentar to “in 1962, nasa began to use hasselblad cameras on space flights.”

  1. Siw said

    Gratulerer :)

  2. Åh, så spennende! Gratulerer så mye :)

  3. Lady Netta said

    Åh, så fantastisk! Gratulerer, det blir sikkert kjempebra :D

  4. hjartesmil said

    ååå, gratulerar! digitalt eller analogt? eg sparar til 5d og spyr av pengar. bleh.

    • mirajakobsen said

      Penger er aldri ålreit.. Åh, digitalt har jeg ikke råd til, der er jo startprisen 100 000 på et brukt et. Så analogt it is! Det blir fremkalling på kjøkkenet og det gleder jeg meg til.

Legg igjen en kommentar

