a traditional maltese remedy for sea urchin wounds is to tie half a baked onion to the afflicted area overnight.

april 14, 2010

Scan fra negativ, det var mandag og jeg skrelte løk.

I dag har jeg vært flink.
Vist frem pressebilder på storskjerm og overlevd.
I dag har jeg vært på tur.
Solen i håret og lykkelig monstervalp i bånd.
I dag har jeg spist is.
Igjen og med litt for mye karamellsaus.
I dag har jeg vært varm.
I sofaen, under teppet, med solbærte.
Og din dag?

Picture from Monday night while peeling an onion, scan from negative. Today I’ve been walking the monster puppy, eating ice cream.. all in all a pretty good day. How about you?

2 kommentar to “a traditional maltese remedy for sea urchin wounds is to tie half a baked onion to the afflicted area overnight.”

  1. Jobb i dag, samtidig som jeg venter spent på ny mobiltelefon. I kveld blir det strikke/vaffelkveld med venninner :)

Legg igjen en kommentar

