sometimes a small picture of a heart is printed on the driver’s license, to indicate that he or she has agreed to donate his or her organs.

april 14, 2010

1. Søndag ved gangfeltet, jeg som aldri forstår hvordan biler fra venstre alltid venter på grønn mann og kjører da, kanskje er det noe jeg ville forstått om jeg hadde førerkort, lest om regler og skilt og lukeparkering. Men det har jeg ikke.
2. Bergen, våren kom så plutselig denne gangen, «har du sett værmeldingen?», de snakker om snø til helgen, jeg må holde troen på at dette varer, at jeg snart skal pakke bort ullsokkene og ikke se dem igjen på seks måneder.
3. Karl og kaffe, to ting som begynner på K som jeg setter pris på i morgen, alltid, og kanskje akkurat spesielt i dag.

Last Sunday, just can’t figure out while the cars to the left always drive even though the lights have turned green for me to cross the street, maybe I would know if I had my driver’s license / Bergen still looks like this and I can’t and won’t belive that it will get cold and snowy again / Karl and coffee, two of the things I always appreciate.

3 kommentar to “sometimes a small picture of a heart is printed on the driver’s license, to indicate that he or she has agreed to donate his or her organs.”

  1. Knutsvik said

    Great pictures. You’re bookmarked.

  2. I really like your pictures!

Legg igjen en kommentar

