the gigabyte is a multiple of the unit byte for digital information storage.

april 17, 2010

Mariann, jenta jeg jobber med nå, tatt søndag for en uke siden.

Jeg har tatt 7,95 GB med bilder i dag.
Sett trylleshow i en nedlagt fabrikk.
Kjørt i veteranbil uten bilbelter.
Og; jeg var det beste jeg kunne være i dag. Som jeg sa. Og innimellom jobber omgivelsene mot meg, andre ganger for meg, i dag begge deler.
Nå: tacosalat, brus i glasset, i et hjørne i en sofa.

Mariann, my partner in crime, shot one week ago. Today I’ve taken 649 pictures, I promised to be the best I can be and I was, sometimes things work against me and sometimes things work for me, today I had both and that’s okay. Now I’m ready for a spicy salad, Cola Zero and the couch (after all it’s Saturday).

8 kommentar to “the gigabyte is a multiple of the unit byte for digital information storage.”

  1. Oda said

    Høres ut som en fin dag :) Har kun vært på loppemarked for så å kortslutta i sofaen, såe.. Innholdsrik dag, ja. Hehe

  2. Knutsvik said

    my crystal ball says You have a great photographic future, Mira.

  3. Marina - said

    Nydelig blogg ! Gjerne kommenter tilbake ! :-)

  4. Drea said

    Åh, enormt fint bilde! Elsker det.

Legg igjen en kommentar

