inspiration of the day.

april 19, 2010

Tenk at man faktisk skulle få lyst på blekede øyenbryn, jeg likte det aldri, men her, her passer det så fint med det rotete håret og ringene på fingrene. (Dette burde jo være min favoritt-trend, sånn egentlig, for jeg kjenner ingen med mindre og lysere øyenbryn enn meg selv)

I kinda like the bleached eyebrows with the messy hair and statement rings. Source: Margaux Lonnberg.

11 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Anna Margrete said

    Huff nei, det er noe jeg aldri kommer til å syns noe om.

    http://annamargrete.wordpress.com

  2. Phjortis said

    Jeg liiiker det også! Ser så fritt, herlig og ungt ut!

  3. Nina said

    Yes. Endelig!

  4. Anonym said

    kjempe kul blogg,

    vi har spørsmålsrunde på bloggen vår, og det hadde vært koselig om du hadde stilt et par spørsmål : – ))

  5. SUCH an inspiring shot-we totally agree.

    The rings, the girl, gorgeous!

    xxxx

  6. Miriam said

    jeg syns mange ser veldig slitne og gustne ut med det, men ikke når en har såpass mye farge som jenta på bildet har. ergo passer det nok best om sommeren. :)

Legg igjen en kommentar

