the car started off in 1919 as still something of a rarity, and ended up, in 1930, well on the way towards ubiquity.

april 19, 2010

To dager til presentasjon og jeg er i uforskammet godt humør, jeg har vifteovn rettet mot de kalde føttene, jeg drikker brus midt på dagen, monstervalpen knurrer etter tomatene på tallerkenen min. To dager til presentasjon og jeg er i uforskammet godt humør, kanskje fordi den ene saken gikk så mye bedre enn de to andre, kanskje fordi det er krisestemning i klasserommet og jeg for en gangs skyld ikke kjenner på panikken, kanskje fordi jeg har troen på at det ikke kan gå mer enn halvveis-dårlig denne gangen og det er bedre enn helt dårlig.
Så her blir jeg sittende i dag, foran tjuesju tommer med skjerm og fotografier av veteranbiler, Mr.Bean-bamser og Sherlock Holmes-luer.

I’m in a bit too good mood today, my presentation is in two days and maybe I’m in such a good mood because the feeling of failure hasn’t reached me yet (and hopefully it won’t). So this is where I’m going to spend the rest of the day, infront of the screen with six photos of vintage cars and Word-document soon to be filled.

11 kommentar to “the car started off in 1919 as still something of a rarity, and ended up, in 1930, well on the way towards ubiquity.”

  1. Hilde said

    Lykke til med presentasjonen da :)

  2. Oda said

    Bra at du er positiv :)

  3. Drea said

    Jeg tror i grunn du er en sånn «åh-det-gikk-så-dårlig-på-prøven-jeg-får-sikkert-STRYK»-jente so alltid har fått gode karakterer. På ALLE prøver. Høhø! :) Så: skjerp innstillingen din! Tro på deg selv! HELT dårlig går det aldri uansett. :)

    • mirajakobsen said

      Det kan hende jeg er slik innimellom, men av og til har jeg bare rett og det går dårlig :) Denne gangen tror jeg ikke det går så dårlig derimot.

  4. Drea said

    Nå hørtes det kanskje litt bitchy ut ser jeg. Og det var litt dårlig timing med tanke på at du hadde så fin innstilling i dette innlegget! :b HihI!

  5. åååhhh…for et pent design!

  6. Marianne (mini-lover) said

    stili bil!!

Legg igjen en kommentar

