motivation should not be confused with either volition or optimism.

april 20, 2010

Dagen før presentasjon, i hodet har jeg forsøkt å rydde bort alt som ikke har med pressefotografi å gjøre.

Jeg trykket på «print»-knappen firehundre ganger før jeg fikk til artikkelen slik jeg ville på papir.

Og forstår fortsatt ikke hvorfor printeren oppfører slik som den gjør.

Rundt meg ligger det sovende dyr med dype pust og vibrerende neser, jeg tror de drømmer om gulrøtter og hannhunder.

Og jeg, jeg har et glass med Cola Zero for motivasjon. Fyfy osv, jeg gleder meg til i morgen klokken fire.

Right now I’m trying to focus on schoolwork for my presentation tomorrow. I envy all the sleeping puppy and bunnies.. oh well, at least I have a glass of Cola Zero to stay motivated.

6 kommentar to “motivation should not be confused with either volition or optimism.”

  1. Phjortis said

    Sånne printere har alltid egen vilje… Hva drømmer du om da? :)

  2. Line said

    Lykke til på presentasjonen! ;)

  3. Knutsvik said

    så lenge du greier å fokusere hodet like skarpt som du greier med kameraet så går det bra. eeeh, if You get what I mean …. :D

    lykke til!

  4. bente said

    Masse lykke til! Det går nok kjempebra :)

Legg igjen en kommentar

