the middle english morwen dropped over time and became morwe, then eventually morrow, which properly means morning.

april 21, 2010

Jeg tror dette er en god morgen, jeg har en strikkegenser med hjerter på, salaten ligger ferdigkuttet i kjøleskapet, jeg skal bare koke kaffe og så er jeg på vei ut døren, på vei til klasserommet, på vei til åtte timer med presentasjoner av pressebilder. Jeg tror dette er en god morgen, ønsk meg lykke til.

I think this is a good morning, my sweater has little hearts on it, I prepared a salad last night to take with me, I’m just going to have some coffee before I leave for school to have my presentation. Wish me good luck.

11 kommentar to “the middle english morwen dropped over time and became morwe, then eventually morrow, which properly means morning.”

  1. Monajenten said

    Lykke til søte deg:-) Tipper det går strålende!!

  2. Nydelig bilde ja :) hvordan får man copyright på bildene sine? Sikkert et dumt og opplagt spm men :P

    • mirajakobsen said

      Copyright er noe man har på ethvert bilde man tar i utgangspunktet hvis det er det du lurer på. Om du vil legge på en tekst på bildet som minner folk på copyright så gjøres det enkelt i Photoshop.

  3. Fine bilder du tar, bildet i dette innlegget var herlig!

  4. tanja said

    herregud, du tar så nydelige bilder!

Legg igjen en kommentar

