friday is connected with the planet venus.

april 23, 2010

Åh, denne fredagskvelden er akkurat som en fredagskveld skal være. I stua, med puter og dyner, jeg spiser meg mett på jordbær og monstervalpen hopper rundt med hundebeinet i munnen, jeg lener hodet mot Karl og det ruller komedie etter komedie over skjermen. Jeg har byttet ut stramme tights med myke bomullsbukser og vet at ingenting trenger å være annerledes akkurat nå, for akkurat nå er denne fredagskvelden så bra som en fredagskveld kan være.

This Friday is as good as it can be; strawberries, tv and Karl.

12 kommentar to “friday is connected with the planet venus.”

  1. Siw Hege said

    Høres ut som en deilig fredag. Deilig å ta helg, slappe av og bare vite at en kan soove leeeenge dagen etter.

    God helg

  2. Hilde said

    Kos deg kjempemasse!

  3. Drea said

    Jeg er så glad i fredager! Druer, god mat, masse bra tv, kjæreste og kos. Hva mer kan man be om? :)

  4. Oda said

    Høres ut som en superkoselig Fredag ^^ Har tilbragt mye tid på Gardemoen + fly til Bergen, og nå har jeg ENDELIG landet i sofaen hos tante og onkel. Det er kos :)

  5. Dina said

    Superkos! Elsker designet ditt – korsleis kodar brukar du? ;)

  6. susanna said

    Høyres ut som ein perfekt fredag :-) God helg snuppa!

  7. har sett litt gjennom bloggen! så flotte bilder du tar!

Legg igjen en kommentar

