the word window is first recorded in the early 13th century, and originally referred to an unglazed hole in a roof.

april 23, 2010

Mens det haglet utenfor i går kveld satt jeg i en sofa i en klassevenninne sin leilighet.

Leiligheten til Stine hadde dype vinduskarmer, sånne som jeg vil ha.

Mariann var der.

Og Stine selv såklart.

Vi feiret overstått presseoppgave med rødvin..

..og jordbær! Mariann vet hvordan hun skal blidgjøre meg.

Og ost, ost, ost.

Med kjeks.

Og så la jeg fra meg kamera i vesken og vi fokuserte på alt som ikke har med skole å gjøre før vi ruslet hjem til meg i regnet for å spille Wild World på anlegget og drikke sterk appelsinbrus.

I spent last night with two friends from school, we had some red wine and cheese while we talked about everything else but school while listening to Wild World on the stereo.

7 kommentar to “the word window is first recorded in the early 13th century, and originally referred to an unglazed hole in a roof.”

  1. Cecilie said

    Å nå fikk jeg lyst på rødvin og masse av gode oster =) det er fredag, perfekt for slik kos

  2. mariel said

    ååh, kjempe fin header :o

  3. Drea said

    Herlige bilder. Ingenting er som venninnekos med ost og kjeks og vin! :D

  4. Jätte fina bilder :) Snygg blogg!

Legg igjen en kommentar

