love is one of the most common themes in the creative arts.

april 24, 2010

Hey, da var det visst lørdag igjen, det er siste kveld med fri på en lang stund, jeg har børstet støv av rødvinsflasken i kjøleskapet og skal snart bevege meg videre til skapet hvor jeg skal dra frem alle kjolene og de høye hælene jeg har ventet på å gå med. Det er Karl og jeg, jeg og han, vi skal holde hender på vei inn til sentrum og sitte tett til klokken tikker over midnatt og det er på tide å tenke på en morgendag.

It’s the last day off for a very long time and it’s him and I and a bottle of wine. I’m going to dress up in the heels I’ve been longing to wear and hold his hand for hours.

9 kommentar to “love is one of the most common themes in the creative arts.”

  1. victoria said

    kjempe fine bilder :D

  2. Mariann said

    Ha en fin kveld!

  3. Victoria said

    Ah, jeg elsker håret ditt.

  4. julia said

    Underbart hår du har! :D

  5. Jenny said

    Vad fin blogg du har! :D

  6. Cecilie said

    Jeg må si at jeg liker fargen på veggene deres =) Leiligheten ser utrolig fin ut, elsker litt gamle bygninger med fine dørhåndtak, store vinduer med brede vinduskarmer og gjerne rosett i taket

  7. Drea said

    Fiiiin genser! :D

Legg igjen en kommentar

