the united states popularized salads in the late 19th century.

april 24, 2010

En stk agurk + en stk paprika + en halv isbergsalat + en og en halv maisboks + en boks skinke + fem-seks håndfuller kokt pasta = namnam.

I made this salad yesterday, yum!

10 kommentar to “the united states popularized salads in the late 19th century.”

  1. Rebecca said

    Ser sjukt gott ut, fin blogg oxå!

  2. hej!
    bra blogg och fin design!
    kolla gärna in våran:)

  3. Alena said

    Ser veldig godt og sunt ut :)
    Jeg bruker litt mer grønnsaker isteden for skinke, siden jeg ikke spiser kjøtt, men ellers så er det nesten samme oppskrift jo :D

  4. Guro said

    Åh, nå fikk jeg lyst på salat, gitt.

    Kjempefine bilder, også. Sterke farger som får det til å se enda bedre ut :)

  5. Ella said

    Mmm! Jeg lagde kyllingsalat i går, herlig!

  6. lbreivik said

    så søt blogg du har,og jeg likte overskriftene dine – de var så orginale om man kan si det :P

  7. Du aner ikke hvor sulten du fikk meg nå! :< givf!

  8. det så kjempe godt ut!

Legg igjen en kommentar

