calm is an adjective meaning peaceful, quiet.

april 25, 2010

En lørdag ute ble til en lørdag inne, vi så på James Bond med halvåpne øyne, sovnet med ansiktene mot hverandre.
Søndag formiddag og jeg har vært på tur med monstervalpen, hun løp rundt i ring femti ganger på gressplenen på Nordnes, lykken hennes smitter over på meg.
Søndag ettermiddag og jeg har dradd frem blitser og softbokser i stua, funnet frem skissebøker og sendt mailer hit og dit, jeg er motivert og inspirert.
Søndag kveld og jeg skal ta det med ro, spise de siste jordbærene som ligger i kjøleskapet.

Sunday, I’ve put up my flashes, made sketches for the last school project this semester, I’m going to eat the last strawberries left in the fridge. All in all a good Sunday. How about you?

9 kommentar to “calm is an adjective meaning peaceful, quiet.”

  1. ChristiaNo said

    Cute =) Face 2 face har fått en ny betydning :)

  2. AMALIE said

    utrolig søt blogg:)

  3. Eline said

    digget bloggen din :)

  4. lbreivik said

    høres ut som en helg bra brukt :D

  5. tanja said

    OM jeg fikk lyst på jordbær nå! så bra at du er motivert og inspirert, foresten! det er en av de beste følelsene som finnes :-)

  6. josefin said

    http://norrlandsbilden.norrmejerier.se/tavlingsbidrag/segelbat
    snälla rösta på mej 5st hjärtan vore suuper, jag kan vinna en kamera!:D

  7. Jimmy said

    Jätte fina foton :) Du är riktigt duktig! Och väldigt söt =)

Legg igjen en kommentar

