hasselblad’s are widely used by professional photographers, one reason is a reputation for long service life and quality of available lenses.

april 27, 2010

Tirsdag. Jeg har vært modell, kledd i Alice in Wonderland-kostyme. Tirsdag. JEG HAR FÅTT HASSELBLADET I POSTEN! I kveld skal første filmrull tas, fremkalles, scannes!

Tuesday; I’ve been modeling some for a friend today, and my Hasselblad just came in the mail! I’m going to shoot my first roll of film tonight, can’t wait.

8 kommentar to “hasselblad’s are widely used by professional photographers, one reason is a reputation for long service life and quality of available lenses.”

  1. Utrolig fin blogg, med mange fine bilder og innlegg. Og ikke minst pen er du, kjempe fint hår! :)

  2. Z said

    Det nederste bildet var skikelig fint! :D

  3. Gratulerer med Hasselblad :)
    Ikke noe digitalt bakstykke regner jeg med? ;)

  4. thilda said

    fin blogg! :)

    kommentera, läs och kolla min blogg och kanske följa den? :)
    om du följer min, så följer jag din :)

  5. bente said

    Gratulerer! :D Gleder meg til å se bilder :)

  6. June said

    Jeg vil se Alice i eventyrland-bilder! :D

Legg igjen en kommentar

