a negative image is a tonal inversion of a positive image.

april 28, 2010

Okei, regnet forsvant aldri. Jeg kan kanskje ikke forvente annet av byen jeg bor i. Så jeg satte kameraet på stativ og fotograferte alt mulig som er kjedelig, som stuedøren for eksempel, og en pastilleske og alt som står i ro i leiligheten. For det er ikke bare-bare å skulle gå fra auto-fokus til å skulle stille to halvdeler mot hverandre nedi en sjakt som man må passe på at man kikker rett på ovenifra (les: jeg trenger sommeren til å trene meg). Men jeg har i alle fall kommet igang, fremkalt de to første filmrullene over vasken på kjøkkenet, og så kan jeg ikke si annet enn at et Hasselblad ligger fryktelig godt i hendene mine.

It never stopped raining, the sun never comes around when needed. Oh well, I took some pictures of random things around me, like this door, and let’s just say that I need a lot of practice until I get the hang of it.

Én kommentar to “a negative image is a tonal inversion of a positive image.”

  1. Monajenten said

    Så utrolig koselig det høres ut å fremkalle filmruller over vasken på kjøkkenet:-D

    Heia Mira med hasselblad:-D

Legg igjen en kommentar

